L'artista hà vintu un premiu internaziunale per a pittura cù tulle invece di pittura

 

 

L'artista britannicu Shine hà fattu qualcosa chì nimu hà fattu prima.Hà pruvatu à utilizà tulle invece di pittura per a so propria pittura.Chì pudete fà cù tulle invece di pittura?Prima facia ritratti o disegni di veli sottili è principia a so manera di pittura.

tissu tulle

Tuttu u prucessu di pruduzzione ùn era micca faciule.Prima hà piegatu utulle, dopu hà pigliatu cura di una certa forma ch'ellu vulia, poi ironed in una manera unica, è fissatu in una manera spiciale per furmà l'opere di pittura chì vulia. Parechje persone pretendenu chì e so opere ùn ponu esse pitture, ma deve esse un tipu di pittura. opere creative cumminate cù pitture.In verità, hà utilizatu a gasa invece di pittura, ma tuttu u prucessu di creazione hà sempre una basa di pittura forte.

tela di maglia per u vestitu

Per quessa, stu tipu di travagliu hè più difficiuli di pittura, è u prucessu di creazione hè veramente basatu nantu à a pittura, chì cambia a cumpusizioni di pittura in una altra forma.S'ellu ùn hà micca avutu u fundamentu di pittura, sta serie di ritratti ùn pudia esse fatta. .Per esempiu, presenta a bellezza di u contornu di u tulle, è l'effettu di cumminà a relazione trà a luce è l'ombra è i strati di luce è ombra, cusì chì i dettagli cunfusi di quelli travaglii sò presentati sottu l'illuminazione di a luce.

TULLE MESH

 

Chì ghjè u tema di stu tipu di travagliu?Hè per fà u tema invisibile cù una attitudine fluente.Sembra esse materiale di gasa, ma dopu chì u travagliu hè finitu, pò fà una forma di scultura solida.U sviluppu di tutta l'opera d'arti hè assai grande. Chì ghjè u tema di stu tipu di travagliu?Hè per fà u tema invisibile cù una attitudine fluente.Sembra esse materiale di gasa, ma dopu chì u travagliu hè finitu, pò fà una forma di scultura solida.U sviluppu di tutta l'opera d'arti hè assai grande.

TISSU NET

Questu hè ancu u mutivu più impurtante perchè a ghjente piace a so serie di pittura.Ancu s'ellu ùn hà micca usatu una goccia di tinta è pittura, l'opere sò assai perfetti dopu fissi.A cuntrariu di l'altri dipinti, stu tipu di tulle invece di pittura di pittura, una volta pareva attruverà l'ochji di troppu persone, è ancu à l'industria di a pittura di moda hà causatu una agitazione.Ci piace e so opere, in fattu, ci sò parechje ragioni:

Prima di tuttu, i so travaglii facenu chì a ghjente si senti più accettabile à u disignu di l'arti, chì hè una vera espressione di pittura in forma d'arti è una bona applicazione à a tendenza di a sucità.

Siconda, u so cuncettu di pittura ùn hè micca limitatu à a carta di pittura, chì hè un accostu unicu è criativu, è hè diventatu un tipu di pittura cuncettuale chì a maiò parte di e marche internaziunali di moda compete.

tissu à paillettes

Infine, stu tipu di pittura di tulle appartene à una di a nova pittura creativa, chì hè u più potenziale per diventà a scuperta di una nova generazione di pittura.

 

ciò chì hè tulle

Era un picculu attu criativu, fendu qualcosa chì l'altri avianu a paura o ùn vulianu pruvà, è infine hà riesciutu, è i so pittura vincenu parechji premii internaziunali.Certi artisti anu incorporatu e so opere in l'industria di vestiti è di moda, è u so redditu annu supera i 300 milioni di yuan.

S'appoghjanu à un successu criativu, aghju da dì chì stu tipu di pittura creativa vale a pena amparà.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: Nov-19-2022