L'ultima volta avemu dettu chì u tessulu di gasa ùn hè micca solu un materiale impurtante per u vestitu di i zitelli (vestitu di principessa, Hanfu, vestiti di sera, moda (moda flash, vestitu di sera, moda di diamanti estremamente caldi), vestiti di donna (vestiti di ghjuvanotti, vestiti stampati) , vestitu di nozze (una varietà di tessili di perline, tessuti di ricami di sequin), ma ancu aghjunghjenu culore è atmosfera à parechji partiti di sera. E tovaglie viventi, sacchetti di lavanderia, rete, tende, valige sò ancu assai usati in tessuti di tulle.

pizzo 00170

Parlemu di u rolu di a tela di tulle hè una gamma, avà avemu focu annantu à l'applicazione di tulle in vestiti, prima di tuttu, classificà u tulle:

  1. Tissu tulle elasticu
  2. Tissu tulle di poliester
  3. Tessutu di nylon di tulle
  4. Tissu di tulle tintu in filatu è filu d'argentu

合集

1. Per u tissutu elasticu di tulle, hè principarmenti utilizatu in biancheria intima o vestiti di donna in a fundazione, è vestiti di yoga, perchè e caratteristiche di u tela di tulle elastica sò morbidi è elastici, per quessa hè usatu per fà a ropa di fodera, amichevule per a pelle è perchè hà una bona elasticità, è ùn face micca chì a ghjente si senti ligata, cusì hè stata largamente utilizata.IMG_9317副本

2. Tessuti di tulle di poliester principarmenti utilizati per a trasfurmazioni di tissuti, è dopu aduprati per fà vestiti, u tessulu di tulle di poliester hè secondu e caratteristiche di u prezzu di l'unità hè prezzu, picculu shrinkage, a solidità di u culore hè forte, cusì hè utilizatu per a stampa, MOQ pò esse ridutta assai, pò ancu alleviare a pressione di un grande inventariu di fornitori , lasciate chì parechji diseggiani ponu aumentà a diversità di disinni di mudelli persunalizati, senza avè da preoccupassi daretu à MOQ, Lasciate chì i picculi clienti B riducenu assai prublemi di costu, ma ancu assai bè. solidità di u culore, u prezzu di unità relative à u tela di nylon, 3 volte più prezzu.Allora i tessuti di tulle di poliester utilizati per u ricami, perchè l'artigianu di ricami, i ricami deve esse ricamati cù una strata di film, è poi ricamati, a necessità di caccià a film dopu a temperatura alta, hè bisognu di una temperatura alta, cusì in questu tempu u tela di poliester. piccula ritirata influenza a perdita, è hè di avè un picculu shrinkage tessili di poliester, cusì ridutta assai a perdita, risparmià i costi, Perchè ci sò parechji tippi di trasfurmazioni di tessuti, Ùn andemu micca à passà per tutti, cusì l'applicazione di poliester. tela in u prucessu di tela hè assai grande, perchè pò riduce una grande parte di u costu.

主图pizzo 00102

 

 


Tempu di Postu: Aug-04-2022