A diffarenza trà u tessulu di maglia è u tessulu di pizzo, u tessulu di maglia: a maglia hè una trama liscia fina tissuta cù un filu ritortu extra-forte, caratteristiche: densità sparsa, texture più fina, buchi di passu chjaru, manu fresca, piena di elasticità, traspirabilità Bonu, còmode à portà.Per via di a so trasparenza, hè ancu chjamatu filatu di Bali.U filatu di Bali hè ancu chjamatu filatu di vetru, è u so nome inglese hè voile.Sia l'orditu è ​​a trama utilizanu filati speziali fini pettinati è forti ritorti.A densità di warp è trama in u tela hè relativamente chjuca.A causa di a "fine" è "sparse" plus forte torsione, u tela hè fina è trasparente.Tutte e materie prime sò cuttuni puri è cuttuni di poliester.I filati di urdimentu è di trama in u tela sò o filati unichi o filamenti.

Caratteristiche: densità sparsa, tessitura sottile, buchi di passu chjaru, sensazione di manu fresca, piena d'elasticità, bona permeabilità di l'aria, è cunfortu di portà.Per via di a so bona trasparenza, hè ancu chjamatu filatu di vetru.Adupratu per camicie d'estate, gonne, pigiami, foulards, veli è tessuti di base ricamati, paralumi, tende, etc.

Tessuti di lace: i tessuti di lace sò divisi in tessuti di lace elasticu è di tessuti di lace non-elastici, chjamati cullettivamente cum'è tessuti di lace.A cumpusizioni di a tela elastica hè: spandex 10% + nylon 90%.A cumpusizioni di u tela di cordone non-elastic hè: 100% nylon.Stu tela pò esse tintu in un solu culore.

I tessuti di lace sò spartuti in 2 tippi secondu i so ingredienti:

1. Ci sò tessuti elastici di lace (nylon, poliester, nylon, cuttuni, etc.)
2.Tessuti di cordone non-elastic (tutti u nylon, tuttu u poliester, u nylon, u cuttuni, u poliester, u cuttuni, etc.) underwear: principarmenti nylon è tessuti high-elastici, hè un materiale indispensabile per a ropa intima erotica.

Caratteristiche: U tissu di lace hà un effettu artisticu eleganti è misteriosu per via di a so texture ligera, fina è trasparente.Hè largamente utilizatu in a biancheria intima di e donne.

Chì ghjè un tela di lace di bona qualità?U tela di lace hè caru o u tela di seta hè caru?U prezzu di i tessuti di sita hè spessu più altu ch'è quellu di i tessuti di lace.

Lace pò esse lace o tela, è sò tutti tissuti.In generale, e materie prime di i tessuti di lace sò poliester, nylon è cuttuni.

A seta in generale si riferisce à a sita, cumpresa a sita di mulberry, a seta di tussah, a seta di ricino, a sita di cassava è cusì.A seta vera hè chjamata "regina di fibra" è hè stata favurita da e persone in tuttu l'età per u so incantu unicu.A seta hè una fibra di proteina.A fibroina di seta cuntene 18 tippi d'aminoacidi chì sò benèfichi per u corpu umanu, chì ponu aiutà a pelle à mantene u metabolismu di a membrana lipidica di a superficia, cusì pò mantene a pelle idratata è liscia.

Per quelli chì volenu cumprà tessili di lace, definitivamente volenu cumprà tessuti di lace di megliu qualità.Allora chì hè una tela di lace di bona qualità?

1.Apparizione: prudutti di tela di lace d'alta qualità, u travagliu hè più dilicatu, a stampa hè più chjara, è u mudellu deve esse uniforme è pianu.U tela hè cunfortu, è a densità è u culore di tutti i lacci deve esse uniformi.
2.Da u sensu di l'olfattu : smell the smell.L'odore di i prudutti di bona qualità hè generalmente frescu è naturali senza odore peculiar.Se pudete sente l'odori pungenti cum'è l'odore agria quandu avete apertu u pacchettu, hè probabilmente perchè u formaldehyde o l'acidità in u pruduttu supera u standard, per quessa, hè megliu micca cumprà.Attualmente, u standard obligatoriu per u valore di pH di tessili hè generalmente 4,0-7,5
3.Da u sensu tactile: u tessulu di cordone finamente lavoratu si senti còmode è delicatu, cù strettezza, è ùn si senti micca aspra o solta.Quandu pruvate i prudutti di cuttuni puri, uni pochi di filamenti ponu esse attirati per ignite, è hè normale chì emettenu un odore di carta ardenti quandu brusgiate.Pudete ancu torce a cendra cù e vostre mani.Se ùn ci hè micca grumi, significa chì hè un pruduttu di cuttuni puri.Se ci sò grumi, significa chì cuntene fibra chimica.

Lace inferiore hà una superficia irregolare, una grande diferenza di grandezza, culore irregulare è lustre, è hè facilmente deformatu.Quandu cumprate tessuti di lace, deve esse attentu à i punti di sopra.Ùn cumprà micca tessuti di lace inferjuri per u prezzu.


Tempu di Postu: Apr-02-2021