Ricami svizzeri per i vestiti di e donne

U tulle ricamato hè stata una tendenza emergente nantu à a pista per l'ultimi dui anni, cù ricami all-over è ricami di posizionamentu chì dà una sensazione fresca à u tissutu di tulle simplice.A primavera è l'estate sò i tempi chì i vestiti sò sempre in moda, è chì donna pò resiste à a tenerezza amorosa di un vestitu di cordone in più di u vestitu ricamatu di tulle di fata?

pizzo 00010           FT8315P-2 (4)

A dolcezza è a freschezza di u bellu mudellu è a texture rinfrescante sò e parolle chì u cordone ùn pò evità.U rosa hè bellu, u neru hè sexy, è u biancu hè rinfrescante cum'è una bella brisa.U pesu ligeru è a struttura trasparente, accumpagnata da u prucessu di ricami, hè di purtà una nova sensazione à u vestitu di ragazza.

Stu bellu elementu ricamatu hà una bellezza naturale è eleganza.Ch'ella sia aduprata parzialmente o sparghje nantu à una grande zona, crea un sentimentu romanticu.U materiale ligeru è sognu crea una moda luxosa è spettaculare chì hà un forte impattu visuale è dà a robba una maghjina più tridimensionale.

主图          主图

 

L'usu di tessili ricamati ùn hè micca limitatu à vestiti magnifichi.Hè statu ancu utilizatu da i diseggiani per ricreà e moda più wearable.U tessulu di ricami minimalista hè diventatu populari in l'ultimi anni, attraendu marchi di designer innovatori cù una perspettiva più libera per creà una serie di stili chì equilibranu visuale splendida cù una sperienza di vestizione còmoda, mostrendu u latu più delicatu è eleganti di e donne, è entra lentamente in u regnu. di usu di ogni ghjornu, in particulare cù elementi di maglia cum'è organza è voile.Thin cum'è un tulle mesh nebulosa luce trasparente, è ricami fiurali, abbellitu cù un mudellu pienu di fata, per aghjunghje un vestitu tedious elegante, tulle light effettu visuale trasparente, sognu è flottante.

1229JOEY 00241

1229JOEY 00253           1229JOEY 00251

Shaoxing Liuyi Textile Import & Export Co., Ltd hè situatu in Keqiao, a famosa cità muderna cù u tema di "Capitale Tessili Internaziunale è Moderna Città di u Cummerciu".Hè una nova sucietà di vendita di tessuti di moda chì conduce a tendenza di l'industria, chì integra R&D, cuncepimentu, produzzione è cummerciu in una impresa cumpleta.Semu spicializati in a pruduzzione è u funziunamentu di ricami di pezzi tagliati è ricami multicolori.

I nostri prudutti principali sò: ricami pianu, ricami multi-culore, laser, ricami di paillettes, stampa di ricami è ricami speciali, etc. Avemu ancu furnisce post-processi cum'è stampa è tintura, stampa, stampa di foil, etc. Pudemu persunalizà o sviluppà. secondu i bisogni di i clienti.

Tecnulugia vantaggiosa: tessuti di ricami informatizzati.

BannerEMB

 


Tempu di Postu: Apr-07-2022