Quandu si tratta di l'industria tessili cinese, Shaoxing hè ben cunnisciutu.Tuttavia, a parte più cunnisciuta hè Keqiao.A storia di l'industria tessili di Shaoxing pò data di 2500 anni fà.À a dinastia di Sui è Tang (BC581-618), sta regione avia sviluppatu in u livellu chì "u rumore di i telai hè spessu intesu, mentre chì a quantità di pruduzzione di seta di ogni ghjornu hè di deci mila Zhangs (a misura di lunghezza antica cinese, 3,3 metri uguali). 1 Zhang).

In u 1988, u mercatu tessili di Shaoxing hà iniziatu a so cerimonia di lanciamentu cù un investimentu tutale di 6,6 milioni di Yuan È l'area di custruzzione tutale hè di 230 mila metri quadrati.,chì hà 600 case di strada per scopi cummirciali, è hè diventatu u primu mercatu naziunale di tessili prufessiunali Indoor. Queste produzioni tessili partenu da materiali unichi, mercatu di tissuti in una catena cumpleta di l'industria di produzzione cumpresi materiali di fibra chimica, tessitura, stampa, cuncepimentu creativo, vestiti è tessuti per a casa. products.This cità tessili avà hè cum'è un centru di manifattura tessili internaziunale, cummerciu è innuvazione.È u primu creativu naziunale "China Keqiao Textile Index" China Keqiao Fashion Index, hè diventatu avà l'indicatore di u ventu è u barometru per l'industria tessili globale è i tendenzi di a moda.

Avà cum'è una piattaforma di moda d'innuvazione cuncentrata principalmente in a cumunicazione internaziunale di a civiltà di a moda, u sviluppu di risorse di talentu, R&D, custruzzione di marca, esportazioni di merchandise è esplorazione di u mercatu, cuntinueghja à purtà quelli talenti innovatori è imprenditoriali sia l'imprese di moda naziunali sia internaziunali soprattuttu in Europa.È per sfruttà pienamente i vantaghji di a cumminazione di industria, università è istituti di ricerca.Custruzzione in cullaburazione di un centru Cluster, centru di furmazione di talentu di centru di cuncepimentu di l'innuvazione, centru di custruzzione di marca di cummerciale Centru di esportazione chì forge Keqiao in un nexus Industria di moda.spinghje Keqiao in un trasportatore di moda globale in Cina.

L'avvene di a cità tessili di Keqiao ùn serà più una piccula barca, o appena dipende da a vendita di tela.Serà a scena di mille barche chì sbarcanu.A tecnulugia, l'innuvazione, i disinni, i talenti è i marchi famosi, da u globu è in u globu, abbraccianu a globalizazione cumpletamente, pienamente dedicatu à un novu viaghju.

Liquidazione di a seta, prudutti venduti oltremare.Approfitta di l'opportunità di "cintura è strada", a cità tessili di Keqiao si dirige à punente versu quelli paesi occidentali sviluppati, si dirige à est versu i paesi longu à a strada di "cintura è strada", ospitu a China Textile City Internationale Fabric Exhibition, esplorendu i mercati d'oltremare per imprese tessili, aumentendu a cuscenza di "Silk Way Keqiao Station, prudutti in u mondu sanu", custruendu in modu efficace a marca di tessili Keqiao China.

Sicondu i dati pertinenti, u valore tutale di u cummerciu da Keqiao à i paesi è e regioni longu à a strada di "cintura è strada" (cumprese Unioni di l'Est, l'Europa Centrale è Orientale) manteneu u tassu mediu di crescita sopra u 10% annu.

Cina tessili City, ora benchmarking cum'è a cità tessili Internaziunale, hè in carica nantu à a strada per approfondisce cumplettamente l'apertura à u mondu.Tenendu fermamente u locu cum'è "New Highland of Shaoxing great construction", approfondisce a riforma, espansione l'apertura, si dedicà cumplettamente à Forging "Città tessile internaziunale", Aghjunghjendu novu putere in u sviluppu altu standard di a cità di Keqiao significa mentre aghjunghje un forte putere in a mudernizazione di Keqiao. custruzzione.


Tempu di Postu: 22-Jan-2021