Tessuti sportivi di maglia - Confortu termale-umitu

Stu funziunaletela di maglia di sporthè principarmenti adattatu per eserciziu, sudazione è cundizioni climatichi caldi, in generale davestiti sportivi attillatiper trasfiriri sudore da a superficia di u corpu à l'esternu, cusì chì a pellemantene asciutta è cunfortu.A seguita hè una breve introduzione à a tessitura di u materiale è a finitura di umidità.

(1).Tessuti di magliacù texture wicking sò soprattuttu magre, è ponu esse tessuti unilaterale, cum'è maglia flat, maglia alveola, e jersey, o tessuti à doppia faccia cù una struttura à dui lati.U tessulu bifacciale usa fibre idrofobiche cum'è poliester finitu, polipropilene, etc., cù una trama di nido d'ape è di maglia, in modu chì a strata interna di u tessulu hè in u puntu di cuntattu cù a pelle, aumentendu a transpirabilità ècunfortudi u tela;a capa esterna usa fibri amichevuli à l'acqua, cum'è filatu di cuttuni, lana, etc. U stratu internu di u tessulu attraversu l'effettu di aspirazione di u core capillare di fibra serà sudatu di a pelle à a capa esterna di a cunduzzione, assorbita da a capa esterna à l'ambiente dopu l'evaporazione. , in modu di ottene umitu unidirezionale.

(2).Tessutu di magliaFinitura idrofobica su un lato e su due lati, a finitura idrofoba su un lato si riferisce all'uso di un agente di finitura idrofilo o idrofobo sul tessuto a maglia per una finitura su un lato, in modo che la superficie di finitura sia diversa dalla superficie di proprietà di assorbimento di umidità. , furmendu cusì u tela da i dui lati di l'effettu capillari differenziale, per ottene una sola guida bagnata.Finitura idrofila e idrofobica su un latotela di maglia, l'altra parte di a finitura idrofobica, in modu chì i dui lati di u tessulu cù idrofili è idrofobici, dentro è fora di i dui strati per furmà un effettu capillare differenziale significativu, in modu di ottene a funzione di umidità di guida unica in maglia.

Tissu tricoté en polyester baseball à oeil d'oiseau

poliester 75D baseball millet bird eye pannu sporti tissutu per camicie di publicità à asciugatura rapida

Parolle chjave: Tessutu di maglia; Tessutu di sport;Tessutu di jersey;Comfort; Maglieria;


Tempu di Postu: Feb-22-2022