Introduzione diJerseyFabricu

Tessutu Jersey si riferisce à u tessulu di maglia chjara, ci sò maglia singulu è doppia maglia, maglia unica hè una tela di maglia unilaterale, chì hè spessu dettu chì hè tela di sudore, cumuni in vestiti cum'è T-shirts, fundi, etc. jersey hè un tela di maglia doppia faccia.Doppiu jersey hè un tela 1 × 1 o 2 × 2 chì hè comunmente utilizatu per u collu / cuffs / bottom hem of sweatshirts.

U tessulu tricotatu cù una tessitura liscia hè chjamatu tela liscia, chì significa chì i filati di urdimentu è di trama sò intrecciati tutti l'altri filati (u filatu hè 1 nantu à 1 off).Stu tipu di tela hè speciale per più punti intrecciati, struttura ferma, superficia plana, più ligera, bona resistenza à l'abrasione è bona transpirabilità.Tessuti di ricami d'alta qualità sò generalmente tessuti lisci.

主图

Espansione.

Sicondu u gruixu di i filati di urdimentu è di trama utilizati, ponu esse divisi in tessili grossu pianu, tela media media è tela fina.

1.Thick pianu pianu, canusciutu macari comu tela grossa, soprattuttu fattu di cuttuni filati grossi tessitura.Hè prisentatu da grossu è grossu, più impurità di cuttuni nantu à a superficia di u tela, stabile è durable.U pannu grossu di u mercatu hè principalmente usatu cum'è interlining di vestiti è cusì.

2.Tessutu pianu mediu, canusciutu macari comu panni mercatu, marketable canusciutu macari comu panni mercatu biancu, hè fatta di filati di cuttuni spiciali mediu o di filati di fibra di viscosa, filati di viscosa di cuttuni, filati di poliester-cotton, etc.E so caratteristiche sò una struttura più stretta, una tela liscia è pulita, una struttura ferma è una sensazione più dura.A tela ordinaria cummercializabile hè principalmente usata cum'è tela di fodera è interlining, è ancu usata cum'è camicia è pantaloni è lenzuola.

3.Thin pianu pianu, chjamatu ancu tissu fine, hè tissutu cù filati di fibra fina, filati di fibra di viscosa, filati di viscosa di cuttuni è filati di cuttuni di poliester.E so caratteristiche sò fine è suave, texture fina è stretta, è pocu impurità di a superficia.A tela fina venduta in u mercatu hè principalmente usata cum'è u listessu tela mediu pianu.


Tempu di Postu: Feb-28-2022