L'oliu hè raffinatu da un equipamentu sofisticatu, è cusì nasce a fibra chimica, u cumpunente principale di tulle.A fibra chimica hè principalmente divisa in trè tippi di filati, nylon, poliester è spandex.
In più di finisce è aghjunghje additivi à u sensu di tulle, hè a cumpusizioni di u filatu di filatu chì afecta a sensazione di tulle.U ramu di filatu di nylon è poliester pò esse divisu in duie categurie: 1. Filamentu unicu (numeru F = 1) 2. Filatu multifilamentu (numeru F > 2)
Prima di tuttu, a listessa cumpusizioni di nylon, u monofilamentu si sente più rigidu, pienu di sensu di fibra chimica, adattatu per u vestitu di principessa, l'orlu di u vestitu di nozze, sia draping è sensu di tulle, è nylon di filatu multifilament, si sente assai amichevule à a pelle, se aghjunghje. qualchi softener, allura vi pò ièssiri usatu pi tissuti vicinu, ci hè un certu sensu di ghjacciu, chistu è dui sintimu di nylon.
Allora, u listessu cumpunente di poliester, i monofilamenti di poliester si sentenu relative à u filatu multifilamentu di poliester, a sensazione hè uguale à e proprietà di nylon, i monofilamenti si sentenu stiff + fluffy, in ogni modu, a diferenza hè chì u cuntrastu di nylon è poliester, e caratteristiche di u filatu di poliester sò bassu shrinkage, cusì u listessi monofilamenti o multifilamenti di poliester di filatu, u sensu di nylon serà più dolce di u poliester.Cusì, u tulle fattu di monofilamenti di poliester hè spessu usatu in un tramindui per mantene aperta da l'internu di una falda, è per un effettu massimu, u tela di poliester hè generalmente fattu cù agenti rinforzanti, perchè durà più longu.
Infine, parlemu di l'influenza di spandex nantu à u sensu di tulle.Spandex hè un filatu stretchu, è u 95% di u spandex ùn esiste micca solu, ma hè tessutu in tela cumminata cù nylon o poliester, è a maiò parte di u tessulu di tulle pruduttu da una tale cumminazione hè aduprata in i prudutti di biancheria intima, cusì sapemu, spandex à tulle sintimu hè ciò chì, hè assai dolce, cumplettamente vicinu à u corpu, u più altu u cuntenutu di spandex, u più dolce u sensu, cunfortu.
U sopra hè l'influenza di a cumpusizioni di tela diversa nantu à a sensazione di tulle.FT8023


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022