Cumu cosetissu à maille tulle?Cumu chjude i tessuti di tulle mesh?Do tu vulete to sapè?

Seguitemi è fighjate in basso, U metudu di cucitura di u tessulu di maglia di tulle: Pò esse cucitu da razze è ricami.

purè di tulle 5

A tela di maglia hè assai elastica, perchè a maiò parte di a tela di tulle hè fatta di poliester è altri tessuti di fibra chimica, è u poliester hà ancu una bona elasticità.U tela di maglia hà un bonu rendimentu anti-rughe, è ùn hè micca faciule di pilling dopu à lavà.U filatu di maglia di tulle di poliester hà assai vantaghji, cum'è a resistenza à i solventi, a resistenza à l'acqua è a resistenza chimica.

Ogni tipu di filatu net mostrarà effetti diffirenti per via di e so diverse caratteristiche.

tulle 2

 

Quandu sceglite, duvete chjarificà i vostri bisogni di cuncepimentu è sceglite u tipu di filatu nettu.Cum'è un tela pocu cunvinziunali, u filatu nettu hà qualchi cunsiglii per a so pruduzzione è applicazione:

1. U filatu nettu hè un tessulu di fibra chimica, chì hè assai faciule per generà l'electricità statica, cusì mantene sempre una piccula buttiglia spray in manu, è spruzzate ligeramente da u tempu à u tempu per eliminà l'electricità statica.Ùn spray troppu.(Pudete ancu mette uni pochi di gocce di addolcitore per caccià l'electricità statica in l'acqua)

2. A maiò parte di a maglia ùn hè micca resistente à a temperatura alta, cusì pruvate d'utilizà vapore per fumà è ferru i plegamenti, o aduprate l'area di bassa temperatura per ferru cù cura, hè megliu aduprà un pannu.

3. Per impediscenu a dislocazione di u filatu di a reta durante u tagliu, hè megliu aduprà un cutter roller, è un pad di tagliu chì pò esse automaticamente demobilizatu hè postu nantu à u pad inferiore.

4. I filati di maglia fina è morbida sò faciuli per esse misplaced and punured when a costura.Attaccà una cinta trasparente sottu à u pede di pressa impedisce ch'ellu sia inghjustu.

5. Mettite un pannu di bordu in l'esternu di a pusizioni di l'agulla trà a reta è i denti di l'alimentazione per dà più supportu à a rete, chì pò impedisce chì a maglia fina ùn si mette in i pinholes o esse graffiatu da i denti di l'alimentazione.

6. A struttura di u filatu nettu ùn fallu micca, chì face chì i bordi di vestiti fatti di filatu di rete ùn anu micca bisognu di fastidiu per chjude l'arghjintini, solu mantene l'arghjintini tagliati originali di u filatu di a reta per vede una bona texture di l'aria.

7. Quandu u filatu di maglia di cucitura a manu, sceglite u filu più grossu è l'agulla di a manu.

8. In più, quandu si cusgia a maglia cù i petti di pressa plissata, hè ricumandatu chì i punti sò più grande di i punti di cucitura nurmale, perchè parechje strati di tela di maglia pò esse pleated à u stessu tempu, è l'effettu hè grande.

9. Indipendentemente da a puntata di a manu o di a cucitura di a macchina, hè cunsigliatu di utilizà punti di zigzag cù una larga di puntata larga.

10. Hè ricumandemu d'utilizà una agulla di perle per riparà u tessulu chì deve esse cusitu prima di cuciri, per impedisce a cucitura irregulare causata da l'elasticità di a reta.

purè di tulle 4

ScegliteNew Way, vi daremu New Day!Ùn vi scurdate di seguità noi, vi aspittemu sempre per sempre!


Tempu di post: 20-aug-2021