Oghje, l'istitutu d'ispezione è di supervisione di qualità è tecnulugia di Shaoxing hà ricevutu documenti da a sede di a supervisione è l'amministrazione di u mercatu naziunale cinese, chì accunsenu à preparà à custruisce u centru naziunale di supervisione è ispezzione di qualità naziunale cinese di i prudutti tessili è chimichi (Zhejiang), chì significheghja stu centru ufficialmente stabilitu. in Shaoxing

I chimichi tessili sò u pavimentu di coloranti, intermedii di tintura, ausiliari, agenti di trattamentu di l'acqua utilizati in stampa è tintura. Hè assolutamente necessarie materie prime è ausiliarie, chì avarianu un impattu direttu in l'industria tessile è di vestiti cinese chì hà una scala di circa 9 trilioni. Finu a ora, simu u primu centru naziunale chì copre tutta a catena industriale chì offre un serviziu d'ispezione di qualità è supervisione, hà dettu Jiangang Wang, u capu di a sezione di l'industria tessile è chimica di l'istitutu di supervisione è ispezione di qualità è tecnulugia di Shaoxing.Prima, qualsiasi imprese di fabricazione di prudutti chimichi tessili trà a regione di Zhejiang è Jiangsu anu da andà à Shanghai, Shenyang, ancu Hongkong per inspeccionà i so prudutti.Avà pudemu ottene u serviziu d'ispezione di qualità è supervisione di una catena intera di l'industria à e nostre porte.

Shaoxing hè avà a più grande basa industriale naziunale di stampa tessili è tintura, è hè abbastanza famosa in u mondu ancu in u mondu.In particulare, hà pigliatu 50% di a capacità di produzzione di chimichi tessili naziunali. Ora ci sò parechje chimichi tessili famosi naziunali Stampa è tintura clusters di l'industria.Cum'è Shangyu Hangzhou baia zona industriale chimica, Daoxu zona industriale chimica Keqiao Binhai zona industriale chimica.Duranti u 13th Pianu di cinque anni, Shaoxing realizatu a riforma di l'Industria tradiziunale, sguassate i 5 industrii tradiziunali maiò cum'è tessili, chimichi per a trasfurmazioni chjave è prumove u campu.È noi vi cuntrullà è migliurà u dyestuff è ausiliarii durante u prucessu di fabricazione, à assicurà a sicurità di qualità di i prudutti tessili, migliurà u gradu di qualità di u produttu, cum'è una guaranzia significativu per accelerà u sviluppu verde di l'Industria tradiziunale.

"Molte imprese ùn sò micca capaci di detectà a sostanza cunnisciuta o scunnisciuta, o di cuntrullà a sostanza di periculu nantu à i so prudutti chimichi, avà u nostru centru pò offre un serviziu di aghjurnamentu di tecnulugia per queste imprese." Jiangang Wang hà dettu, da una banda, stu centru pò cuntribuisce à supportu tecnologicu. à u sviluppu verde di l'industria di stampa è tintura di Shaoxing, forging Shaoxing in un centru di fabricazione di Dyestuff high standard globale. D'altra parte, pudemu offre un supportu tecnologicu à l'imprese naziunali di stampa e tintura di tessili quandu scontranu i Barrieri di u cummerciu di l'UE.

Hè cunnisciutu chì stu centru di cuntrollu di qualità naziunale cinese è d'ispezione di tessili è chimichi (Zhejiang) hè u 3u centru di ispezzione di qualità naziunale à livellu Naziunale Subitu dopu à u centru di vigilanza è di ispezione di qualità naziunale cinese di l'equipaggiu di prutezzione di l'ambiente, è a Supervisione è Inspeczione di a Qualità Naziunale. Centru per i prudutti di trasfurmazioni di metalli non ferrosi.


Tempu di Postu: 22-Jan-2021