U 1 di ghjugnu à l'ora di zero, l'attività di prumuzione di a mità di l'annu chì hè stata preriscaldata per un bellu pezzu nantu à e plataforme di e-commerce cum'è Tmall è Jingdong hà iniziatu ufficialmente.Appena l'attività hà cuminciatu, hà attivatu l'entusiasmu di cunsumu di i netizens, è i dati anu stabilitu un novu record.

A prima matina, u microblog ufficiale di Jingdong hà publicatu un "bonu principiu" in u primu ghjornu di a nutizia.Sicondu JD, durante a "celebrazione di u 618 è u 18u anniversariu" in 2021, a crescita di vendita di un gran numaru di marche hà superatu assai l'aspettattivi.

Per categuria, frescu, FMCG, telefuninu, digitale, materna è infantile, medicina, cura persunale, cosmetichi di bellezza è altre categurie di vendite di marca anu fattu un avanzu, u fatturatu generale di u supermercatu Jingdong hè cresciutu di più di 7 volte in paragunà cù u listessu. piriudu annu passatu, Jingdong fattura fresca cresce da 156%.In quantu à a categuria di vestiti, a quantità di transazzione di più di 100 marche di vestiti KA hè aumentata di più di 2 volte in paragunà cù u listessu periodu di l'annu passatu, è a quantità di transazzione di più di 20 marche di disegnatori hè aumentata di più di 10 volte in comparazione cù u listessu periodu l'ultimu. annu.

Frà elli, u rendiment generale di a marca di marea di u paese di sport hè eccezziunale, u fatturatu generale hè cresciutu di più di 4 volte, trà e quali e trè marche cù a crescita più alta sò Li Ning, Anta è 361 °;U più famosu pruduttu unicu Anta KT splash 2 generazioni di scarpi di basketball, Li Ning Candelong calzature casuale fatturatu di più di 720% annu annu.

In a prima ora di u 1 di ghjugnu, a vendita di vestiti di lussu è accessori anu aumentatu 113%, scarpi è scarpi 220%, è sacchetti è valigie 82%, annu à annu.

L'avvenimentu annuale 618 hè carricu cù l'entusiasmu di cunsumu vigoru di parechji cunsumatori.Sottu u sfondate di a prumuzione di merchenzie nantu à a piattaforma di e-commerce, a dumanda di cunsumu di vestiti cuntinueghja à splode.

Ancu in Jingdong, una piattaforma di e-commerce "principalmente focu annantu à l'apparecchi digitali per a casa", a tendenza di crescita di l'abbigliamento hè assai incuraggente, da quale ùn hè micca difficiule di vede u putenziale di u mercatu di a categuria di vestiti.

Dapoi u 24 di maghju, in l'attività di pre-vendita di Tmall 618, a marca di biancheria intima Ubras hè stata scelta cù successu cum'è unu di i primi deci quantità di transazzione in una ora di pre-vendita.Ancu s'ellu ùn ci hè più dati ufficiali in u mumentu, ùn hè micca difficiule di calculà u rendiment generale di a categuria di vestiti, chì hè una categuria impurtante nantu à Taobao è Tmall.

Specificamenti, in tutta a categuria di vestiti, a marea naziunale hè un locu di cunsumu evidenti.U successu di Anta è Li Ning nantu à a piattaforma JD.com hè un testimoniu di a ghjovana generazione di supportu di i cunsumatori per i prudutti di Guochao.Inoltre, Douyin, chì hè intrutu in 618 per a prima volta questu annu, hà ancu lanciatu una attività speciale chjamata "Meet the New National Tide" l'11 di ghjugnu. Hanfu di tela stampata, t-shirts di pupi d'ombra, sacchetti di tondi intagliati in pelle fatti a mano. è altre caratteristiche culturali di a Marea Naziunale diventeranu i prudutti di punta di sta attività.

Nta l'ultimi anni, a popularità di a moda naziunale hè aumentata è a tendenza di u cunsumu d'auto-piacevule hà intensificatu.A dumanda di i cunsumatori per a moda naziunale, u stilu di designer è i prudutti di lussu hè in crescita.Questa hè certamente una bona nutizia per e marche domestiche.E preferenze di cunsumu cambiante di a ghjovana generazione di cunsumatori diventeranu senza dubbitu a forza motrice per a so innuvazione.I marchi di vestiti domestici anu da prufittà di sta tendenza per sviluppà è vince u mercatu cù prudutti di moda è di qualità.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021