In i primi cinque mesi di questu annu, l'esportazioni di tessili per a casa di a Cina si sò recuperate in modu cumpletu, cù a scala di l'esportazione chì hà battutu un altu record, è l'esportazioni di e principali pruvince è cità anu ottinutu una crescita sustanziale.A dumanda di u mercatu internaziunale di tessili in casa cuntinueghja à esse forte, i nostri prudutti di tessili in casa esportanu à i principali mercati internaziunali cuntinueghjanu à mantene a crescita, trà i quali u tassu di crescita di u mercatu di i Stati Uniti hè u più altu.E caratteristiche specifiche di l'esportazione di tessili per a casa di a Cina da ghjennaghju à maghju sò i seguenti:

L'esportazioni ghjunghjenu à un massimu di cinque anni

Da ghjennaghju à maghju, l'esportazione di a Cina di prudutti tessili per a casa hà righjuntu US $ 12,62 miliardi, un incrementu di 60,4% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu è 21,8% in u stessu periodu in 2019. A scala di l'esportazione hà righjuntu un altu storicu in u stessu periodu in u 2019. ultimi cinque anni.À u listessu tempu, l'esportazione di prudutti tessili per a casa rapprisentanu l'11,2% di l'esportazione tutale di prudutti tessili è di vestiti, 43 punti percentuali più altu ch'è a crescita generale di l'esportazioni di tessili è vestiti, cunducendu in modu efficace a ricuperazione di a crescita generale di l'esportazioni di u paese. industria.Frà elli, l'esportazione di prudutti di lettu, tappeti, tovaglioli, mantelli è altre categurie maiò di prudutti mantenenu un rapidu tassu di crescita di più di 50%, mentre chì u tassu di crescita di l'esportazione di tessili di cucina è di tavola era relativamente stabile, trà 35% è 40%. %.

I Stati Uniti guidanu a ricuperazione di a dumanda di u mercatu internaziunale di tessili di casa

In i primi cinque mesi, l'esportazione di prudutti di tessili per a casa à i 20 mercati unichi di u mondu hà mantenutu a crescita, trà i quali l'esportazione à u mercatu di i Stati Uniti hè cresciutu u più veloce, cù u valore di l'esportazione di 4,15 miliardi di $ US, più di 75,4% in più di u 75,4%. listessu periodu di l'annu passatu è 31,5% annantu à u listessu periodu in 2019, cuntendu 32,9% di u valore di l'esportazione tutale di i prudutti tessili di casa.

Inoltre, l'esportazione di prudutti di tessili per a casa à l'UE hà ancu mantinutu una crescita rapida, cù u valore di l'esportazione di 1,63 miliardi $ US, in crescita di 48,5% in u listessu periodu di l'annu passatu è di 9,6% in u listessu periodu in 2019, cuntendu 12,9% di u valore tutale di l'esportazione di i prudutti tessili di casa.

L'esportazioni di prudutti di tessili per a casa in Giappone sò cresciute à un ritmu relativamente stabile di 1,14 miliardi di $ US, in crescita di 15,4 per centu da u listessu periodu di l'annu passatu è di 7,5 per centu da u listessu periodu in 2019, cuntendu u 9 per centu di l'esportazioni totali di prudutti tessili per a casa.

Da a perspettiva di u mercatu regiunale, l'espurtazioni à l'America Latina, l'ASEAN è l'America di u Nordu anu crisciutu più rapidamente, cù un aumentu di 75-120%.

U tassu di crescita di l'esportazioni di e prime cinque pruvince è cità hè sopra u 50%

Zhejiang, Jiangsu, Shandong, Shanghai è Guangdong anu classificatu i primi cinque pruvince è cità in l'esportazione di tessili di casa in Cina, cù a crescita di l'esportazione di più di 50%.E cinque pruvince rapprisentanu u 82,5% di l'esportazione tutale di tessili per a casa in Cina, è e pruvince d'esportazione è e cità eranu cuncentrate.Frà altre pruvince è cità, Tianjin, Hubei, Chongqing, Shaanxi è altre pruvince è cità anu vistu un rapidu crescita di l'esportazione, cù una crescita di più di 1 volte.


Tempu di Postu: Jul-02-2021