Lace, prima tesse da crochets manuali.L'Occidentali usanu assai lace nantu à i vestiti di e donne, in particulare in vestiti di sera è vestiti di nozze.Hè apparsu prima in i Stati Uniti.A fabricazione di lace hè un prucessu assai complicatu.Hè tissutu cù filu di sita o filatu secondu un certu mudellu.Durante a fabricazione, hè di loop u filu nantu à picculi spindles di a dimensione di un pollice umanu.Un mudellu simplice richiede decine o centu spindles citati sopra.E mudelli più grande necessitanu centinaie.In u prucessu di fabricazione, mette u mudellu sottu, sceglite diversi metudi di tessitura, ligame, rotulamentu per processà.Un mudellu simplice richiede una donna di travagliu qualificata un mesi o più tempu per finisce.Per quessa, u lace, generalmente utilizatu in vestiti di moda di alta classe o articuli riali interni, hè abbastanza favuritu da i nobili stranieri.

Oghje, pudemu truvà 4 tippi maiò di tessili di lace in u mercatu: 1. Lace jacquard di fibra alta stretch;2. Lace jacquard mesh;3. Posizione Lace fissu;4. Lace di filu di cuttuni crochet.

Eccu una breve introduzione à questi principali 4:

1. Lace jacquard di fibra alta stretch

Lace jacquard in fibra alta elastica hè intrecciata da fibra di poliester è spandex, chì mantene e caratteristiche di a fibra di poliester è di spandex.Havi una corruzzione fina è un rendimentu di resistenza abrasiva, per quessa, migliurà a debulezza chì a struttura di lace Jacquard tradiziunale hè faciule d'esse purtata.Intantu, face u tela più stabile, difficiuli di deformà.

2. Lace jacquard mesh

Lace jacquard mesh hè intrecciata da fibra di poliester è di cuttuni.A ghjente generalmente si divide in 2 tipi (basatu nantu à ingredienti):

(1) Lace jacquard di maglia di cuttuni di poliester (più poliester è menu cuttuni);

(2) Lace jacquard di cuttuni mesh (più cuttuni è menu poliester).

Ancu s'è sti 2 tipi di tissuti sò tramindui in fibra di poliester è di fibra di cuttuni, e so caratteristiche sò à volte diverse.

3. Positioni fissi Lace Fabrics

A posizione fissa Lace Fabrics hè intrecciata da fibra di poliester è fibra di cuttuni.Hè spiciale, abbastanza faciule da lavà, è ùn si sminuisce mai.ancu un altu rendimentu di resistenza à a corruzzione.A pusizione di u mudellu hè fissatu nantu à u lace, è hè difficiule di cutà, esige un altu livellu di cumpetenza.Ma u mudellu fissu migliurà a bellezza di u vestitu.

4. crochet filu di cuttuni lace tissu

U tissu di cordone di filu di cuttuni crochet hè fattu di circa 97% di cuttuni è 3% di chinlon.

U tissu di lace di filu di cuttuni di crochet difiere assai da i materiali di cordone regulare.Prima, u so prucessu di fabricazione hè tutta crochet usendu.U pruduttu finitu hà un sensu di bellezza unica cava è chì copre quasi tutte e parte, chì furnisce un cunfortu bellu, è a qualità di a volatilità di l'acqua è di a sudore, mentre chì l'esistenza di spandex in e parti cumpunenti offre una certa capacità di ricuperazione, impediscendu u tissu à rimpiccià o deformà.

A storia di lace hà iniziatu da u tessulu manuale in u primu locu, a parte di decoru nantu à u vestitu, è à e bluse trasparenti.Pò esse bella, pura, coquettish o sexy.In una parolla, ùn hè più una parte di decoru simplice, ma hà u so propiu incantu caratteristicu.Ùn importa micca esse un vestitu decorativu o splendidu, serà sicuru di mostrà u vostru profumu rinfrescante di Woman At Summerdays, persunalizà u vostru stile femminile.Sempre chì utilizate lace bè,


Tempu di Postu: 22-Jan-2021